La Fundació Activitats realitzades Projectes Mitjans de comunicació

Premis

SOL SOLET

Premis SOL SOLET 2019

El tema proposat per a aquesta 8a. edició és: “L'Esport”.

Bases de la vuitena edició dels Premis SOL SOLET (versió completa per imprimir)

El lliurament de premis va ser el 10 de maig de 2019 a les 11 h. del matí al Casal d’Entitats Mas Guinardó (Plaça Salvador Riera 2, 08041 Barcelona). Amb la participació musical de la Coral de l'Escola Mare de Déu de Montserrat.

El jurat vol valorar un any més el gran nivell de participació en el concurs i sobretot la qualitat dels dibuixos presentats traslladant un sentit agraïment del Patronat de la Fundació a tots els nois i noies participants així com a les escoles i els seus mestres que els han animat.

S’han presentat a l’edició d’ enguany 370 dibuixos corresponents a 370 alumnes de 12 Escoles d’Educació Especial de Catalunya.

El jurat vol fer palesa la gran dificultat de triar tres guanyadors entre tots els participants i ha valorat sobretot:

- la vinculació del dibuix amb el tema escollit per a aquest any "L'esport"
  - la força del traç i del grafisme
  - la simplicitat, la sensibilitat i l'expressivitat del gest
  - la relació figura i fons així com el tractament del ple i el buit

Presideix el jurat el President de la Fundació Sardà-Pujadas Mn. Antoni Llompart i formen la resta del jurat el Sr. Fernando Marin, llicenciat en Belles Arts, Artista visual i Conseller de cultura i de Persones amb discapacitats del Districte Horta-Guinardó, el Sr.Francesc Ruestes, pintor i escultor i el Sr. Agustí Xifré, professional de les Arts Gràfiques i actuant com a secretari sense vot el Sr. Ramon Fitó, Secretari de la Fundació Sardà-Pujadas.

Comproveu la difícil tasca del jurat, per escollir els dissenys definitius de la setena edició dels Premis Sol Solet!

Dibuixos finalistes

Dibuixos guanyadors

Escola Mare de Déu de Montserrat de Barcelona

MANUEL AUGUSTO VIEIRA

Escola REL de Barcelona

UNAI  OSUNA IGLESIAS

Escola Guimbarda de Barcelona

DANIEL DEL VALLE CORDOBA

L’Escola Mare de Déu de Montserrat, a la que pertany l’alumne guanyador del primer premi, rep un xec per valor de 2000 euros i i cadascun dels alumnes guanyadors una tablet.

Aquest any s'han presentat a l’edició d’enguany 370 dibuixos corresponents a 370 alumnes de 12 Escoles d’Educació Especial de Catalunya.

Aquesta és una part representativa dels dibuixos presentats:

Els seus dissenys són exposats del 7 al 19 de maig de 2019 al Mas Guinardó (Metro Guinardó-Sant Pau Línea 4 Bus: 32-39-55-H6) i del 23 de maig al 3 de juny de 2019 a l'Espai Social FC Martinenc - CEMG.

betevé va venir a l'acte de lliurament dels Premis SolSolet 2019

(versió en pdf)

Exposició d'una selecció de dibuixos presentats als Premis Sol Solet a l'Espai Social del FC Martinenc-CEMG, del 23 de maig al 3 de juny de 2019

Amb el suport de